.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل ستاد ويژه براي پيگيري مصوبات دولت در مازندران
ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد.
تشكيل ستاد ويژه براي  پيگيري مصوبات دولت در مازندران

استاندار مازندران با مهم خواندن مصوبات دولت در استان از آغاز به كار 2 ستاد وِيژه براي پيگيري مصوبات دولت در مازندران خبر داد . 
  
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد.
وي با اشاره به مسئوليت خبرنگاران در رسيدن به توسعه پايدار افزود: پيگيري خبرنگاران مي‌تواند اين مصوبات را زودتر به نتيجه مطلوب برساند.
شفقت تصريح كرد: مطبوعات و رسانه‌ها در كنار پيگيري امور مربوطه به سفر، اطلاع رساني همراه با آموزش را به منظور آگاه سازي مردم در دستور كار خود قرار دهند.
استاندار مازندران حذف محدوديت‌هاي سرمايه گذاري صنعتي و آزاد سازي سواحل را دو مصوبه مهم و زير بنايي دولت در استان خواند و گفت: با آزاد سازي سواحل همه امكانات دولتي در اختيار عموم مردم قرار مي گيرد و همچنين با رفع محدوديت سرمايه گذاري زير بنايي و مادر، آمار بيكاري مازندران كاهش مي‌يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.